Tuesday, May 13, 2008

Rancangan yang tak dijangka.



Arep kontek aku ari sabtu 10/5/08 ptg tnye nak join ker x member2 die (budak opis n budak serdang) nak abseiling kat air terjun Sungai Pisang..aku plak xder progrem ari ahad..mlm tu jugak aku kompem ngan member2 kamceng aku..4 teruna n sorang dara..dr kiri dpn..aku, nurul n arep..dr kiri blakang.. man n amen..cukup 5 org..kiteorg pegi ari ahad 11/5/08 jam 930 pg..lepas park keta..kiteorg meredah anak sungai..melintas highway n mendaki skit sebelum sampai ke destinasi dgn selamatnye..sampai sane dlm lebih kurang kol 12 tgh ari....letih jgk sbb dah lame x bersenam..huhu..Sampai jer kat sane kiteorg dpt satu brite xbaik..AREP TAK BAWAK BATERI KAMERA DIE.!!..sabtu mlm siap balik s.alam lagi sbb nak amik bateri tu dr serdang..smue kecewa..huhu..nsb baik ade cik nurul..leh jugak la amik gambar pkai kamera hanpon die..hehe..time kasih byk2 kat die.. :p

No comments: